Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-18 hod)
tel.: 605 215 179

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 16. 3. 2020
    !!!!! Internet zdarma pro „naše klienty v první linii“ !!!!! Všichni naši zákaznící bojující v první linii bez ochranných prostředků (lékaři, hasiči, policisté, ale také prodavačky, lékarnice, ….) - tento měsíc máte náš internet zdarma !!! - napište nám mailem jen vaše jméno, adresu a povolání
  • 16. 3. 2020
    Omlouváme se za občasnou nedostupnost naší zákaznické linky 605 215 179, jedná se o problém vyplývající z přetížení kapacit mobilních operátorů. Prosím pro komunikaci s námi používejte email podpora@za200.cz
  • 13. 3. 2020
    OMEZENÍ NA ZÁKLADĚ BEZPEČNOSTNÍCH OPATŘENÍ Vážení zákazníci, dovolte abychom Vás informovali o zavedení organizačních změn v obsluze a servisu. Aktuální bezpečnostní situace v ČR nás nutí k zavedení bezosobního styku s našimi zákazníky. S účinností od pátku 13.3.2020 z toho vyplývají následující pravidla: Přerušujeme realizace všech nových přípojek. Přerušujeme práce nesouvisející se zajištěním provozu internetových služeb ( realizace kabelových rozvodů, konfigurace domácích sítí, instalace nových wi-fi rozvodů, externí konzultace apod. ). Přerušujeme přijímaní veškerých hotovostních plateb. Primárním cílem naší činnosti je nyní zajištění provozu stávajících internetových přípojek. Stále jsme však pro Vás k dispozici na telefonním čísle 605 215 179 a to v pracovních dnech od 8:00 - 18:00 hodin. Na vzniklou situaci máme připraven přesný scénář tak, abychom pro Vás dokázali zajistit plnohodnotné služby bez jakýchkoliv omezení. Vyzýváme Vás, abyste své zařízení v žádném případě neresetovali, nepřenastavovali, či jinak neupravovali nastavení či umístění, v krajním případě proveďte pouze vypnuti z el. proudu na několik sekund. V případě přetrvávajících potíží, je nejlepší nás telefonicky kontaktovat a teprve po konzultaci zasahovat dle našich instrukcí. Neodbornými zásahy z Vaší strany by mohlo dojít k takovým změnám, které bychom nedokázali již jednoduše opravit a vyžadovalo by si to návštěvu našeho technika na místě, což bude s velkou pravděpodobností nemožné. Přesto se nebojte, že byste zůstali bez internetu, naprostá většina problémů je řešitelná i za současné krizové situace. Děkujeme za pochopení. ví­ce >

Návody a rady - Internet

SMTP odchozí server

smtp.za200.cz

Kde najdu kolik mám ještě kreditu na internet?

Aktuální výši kreditu i veškeré doklady najdete na našich stránkách www.za200.cz v sekci Zákaznická zóna. Vstup do zákaznické zóny je pomocí tlačítka Zákaznická zóna umísteného na stránkách vlevo nahoře (pod logem). Internetové služby = modré tlačítka

Kde zjistím info o hlasových službách - kredit, kam jsem volal....

Aktuální výši kreditu i veškeré doklady, detaily poskytnutých služeb atd... najdete na našich stránkách www.za200.cz v sekci Zákaznická zóna. Vstup do zákaznické zóny je pomocí tlačítka Zákaznická zóna umísteného na stránkách vlevo nahoře (pod logem). Hlasové služby = zelené tlačítka

Kde najdu odkaz na starý kredit VoIP?

Na stránkách www.za200.cz nahoře v menu pod položkou VoIP. Úplně dole je položka Zákaznická zóna pro VoIP - tam se přihlásíte ke svému VoIP účtu.

Poslal jsem peníze na internet pod špatným variabilním symbolem - co s tím?

Pokud uvedený variabilní symbol neexistuje - peníze Vám budou automaticky vráceny zpět. V případě že jste se trefil do variabilného symbolu jiného klienta, zašlete nám vyplněnou a podepsanou Žádost o opravu chybné platby ( ke stažení ZDE ) spolu s dokladem o zaplacení ( výpis z účtu, potvrzení z banky, ústřižek složenky a pod ).

Všeobecné informace o platbách

Vaše banka má na převod Vašich peněz 3 pracovní dny. Zákazníkům České pošty přidáváme ještě informaci, že u operací České pošty někdy při platbě složenkou v hotovosti je datum provedení platby posunuto o další 2 pracovní dny. (na útržku máte pak 2 datumy. První je datum podání, druhý je datum zpracování žádosti o převod). Tímto se vaše platba se může protáhnout až na 5 pracovních dnů.

Jedu na 3 měsíce do zahraničí a internet nebudu využívat - lze ho na tu dobu vypnout?

Ano - zašlete žádost o pozastavení služby s přesnou identifikací přípojného místa tj. Jméno a adresa na koho je psaná smlouva spolu s datem od kdy to chcete pozastavit. Je nutné mít kladný kredit a mít vyčerpaný bonus.