Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-18 hod)
tel.: 605 215 179

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 16. 4. 2020
    Nabízíme FFP2 respirátory (roušky) za 90 Kč vč. DPH - pro "neposedné rodiče" - :) Vážení zákazníci, dovezli jsme jako pomoc obcím na Hlučínsku 8800 ks FFP2 respirátorů (roušek). Něco málo nám zůstalo, takže je nabízíme pro vás. Vhodné pro "vaše rodiče", kteří si chtějí "sami zajít do obchodu" - a nenechají si to vysvětlit..... Balení je po 10 ks. Nedovezli jsme to "na kšeft", ale jako pomoc. Proto doprodáme co máme a další nebudou. V případě zajmu, prosím, pište mailem na najman@za200.cz - objednávky budu vyřizovat v pořadí, v jakém dojdou. Jde o řádný dovoz, vše vycleno, všechny mají označení CE (na rozdíl od "vládních".....). Ještě jednou podotýkám, že nejde o obchod, ale o pomoc !!! Michal Najman
  • 16. 3. 2020
    !!!!! Internet zdarma pro „naše klienty v první linii“ !!!!! Všichni naši zákaznící bojující v první linii bez ochranných prostředků (lékaři, hasiči, policisté, ale také prodavačky, lékarnice, ….) - tento měsíc máte náš internet zdarma !!! - napište nám mailem jen vaše jméno, adresu a povolání
  • 16. 3. 2020
    Omlouváme se za občasnou nedostupnost naší zákaznické linky 605 215 179, jedná se o problém vyplývající z přetížení kapacit mobilních operátorů. Prosím pro komunikaci s námi používejte email podpora@za200.cz ví­ce >

Návody a rady - Internet

SMTP odchozí server

smtp.za200.cz

Kde najdu kolik mám ještě kreditu na internet?

Aktuální výši kreditu i veškeré doklady najdete na našich stránkách www.za200.cz v sekci Zákaznická zóna. Vstup do zákaznické zóny je pomocí tlačítka Zákaznická zóna umísteného na stránkách vlevo nahoře (pod logem). Internetové služby = modré tlačítka

Kde zjistím info o hlasových službách - kredit, kam jsem volal....

Aktuální výši kreditu i veškeré doklady, detaily poskytnutých služeb atd... najdete na našich stránkách www.za200.cz v sekci Zákaznická zóna. Vstup do zákaznické zóny je pomocí tlačítka Zákaznická zóna umísteného na stránkách vlevo nahoře (pod logem). Hlasové služby = zelené tlačítka

Kde najdu odkaz na starý kredit VoIP?

Na stránkách www.za200.cz nahoře v menu pod položkou VoIP. Úplně dole je položka Zákaznická zóna pro VoIP - tam se přihlásíte ke svému VoIP účtu.

Poslal jsem peníze na internet pod špatným variabilním symbolem - co s tím?

Pokud uvedený variabilní symbol neexistuje - peníze Vám budou automaticky vráceny zpět. V případě že jste se trefil do variabilného symbolu jiného klienta, zašlete nám vyplněnou a podepsanou Žádost o opravu chybné platby ( ke stažení ZDE ) spolu s dokladem o zaplacení ( výpis z účtu, potvrzení z banky, ústřižek složenky a pod ).

Všeobecné informace o platbách

Vaše banka má na převod Vašich peněz 3 pracovní dny. Zákazníkům České pošty přidáváme ještě informaci, že u operací České pošty někdy při platbě složenkou v hotovosti je datum provedení platby posunuto o další 2 pracovní dny. (na útržku máte pak 2 datumy. První je datum podání, druhý je datum zpracování žádosti o převod). Tímto se vaše platba se může protáhnout až na 5 pracovních dnů.

Jedu na 3 měsíce do zahraničí a internet nebudu využívat - lze ho na tu dobu vypnout?

Ano - zašlete žádost o pozastavení služby s přesnou identifikací přípojného místa tj. Jméno a adresa na koho je psaná smlouva spolu s datem od kdy to chcete pozastavit. Je nutné mít kladný kredit a mít vyčerpaný bonus.