Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-18 hod)
tel.: 605 215 179 podpora@za200.cz

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 15. 5. 2021
    Vážení zákazníci, máme i dobré zprávy - včera jsme doinstalovali všechny spony do první přípojky vedené v kanalizaci. Ještě bude nutné do spon nainstalovat chráničku, což bychom chtěli udělat vrámc...
  • 15. 5. 2021
    Vážení zákazníci, včera jsme byli napadeni DDOS útokem, který byl podle našich dodavatelů konektiity hodnocen jako "mimořádně brutální". Chtěl bych se Vám ještě jednou všem omluvit za způsobené vý...
  • 14. 5. 2021
    VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCÍ OMLOUVÁME SE ZA AKTUÁLNÍ VÝPADKY INTERNETU. NA NAŠÍ SÍŤ JE PRÁVĚ MÍŘEN HACKERSKY UTOK, KTERÝ AKTUÁLNĚ ŘEŠÍME. ví­ce >

Návody a rady - Internet

SMTP odchozí server

smtp.za200.cz

Kde najdu kolik mám ještě kreditu na internet?

Aktuální výši kreditu i veškeré doklady najdete na našich stránkách www.za200.cz v sekci Zákaznická zóna. Vstup do zákaznické zóny je pomocí tlačítka Zákaznická zóna umísteného na stránkách vlevo nahoře (pod logem). Internetové služby = modré tlačítka

Kde zjistím info o hlasových službách - kredit, kam jsem volal....

Aktuální výši kreditu i veškeré doklady, detaily poskytnutých služeb atd... najdete na našich stránkách www.za200.cz v sekci Zákaznická zóna. Vstup do zákaznické zóny je pomocí tlačítka Zákaznická zóna umísteného na stránkách vlevo nahoře (pod logem). Hlasové služby = zelené tlačítka

Kde najdu odkaz na starý kredit VoIP?

Na stránkách www.za200.cz nahoře v menu pod položkou VoIP. Úplně dole je položka Zákaznická zóna pro VoIP - tam se přihlásíte ke svému VoIP účtu.

Poslal jsem peníze na internet pod špatným variabilním symbolem - co s tím?

Pokud uvedený variabilní symbol neexistuje - peníze Vám budou automaticky vráceny zpět. V případě že jste se trefil do variabilného symbolu jiného klienta, zašlete nám vyplněnou a podepsanou Žádost o opravu chybné platby ( ke stažení ZDE ) spolu s dokladem o zaplacení ( výpis z účtu, potvrzení z banky, ústřižek složenky a pod ).

Všeobecné informace o platbách

Vaše banka má na převod Vašich peněz 3 pracovní dny. Zákazníkům České pošty přidáváme ještě informaci, že u operací České pošty někdy při platbě složenkou v hotovosti je datum provedení platby posunuto o další 2 pracovní dny. (na útržku máte pak 2 datumy. První je datum podání, druhý je datum zpracování žádosti o převod). Tímto se vaše platba se může protáhnout až na 5 pracovních dnů.

Jedu na 3 měsíce do zahraničí a internet nebudu využívat - lze ho na tu dobu vypnout?

Ano - zašlete žádost o pozastavení služby s přesnou identifikací přípojného místa tj. Jméno a adresa na koho je psaná smlouva spolu s datem od kdy to chcete pozastavit. Je nutné mít kladný kredit a mít vyčerpaný bonus.