Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-17 hod)
tel.: 799 799 123 podpora@za200.cz

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 16. 1. 2025
    Hledáme nového programátora pro vývoj našeho informačního systému. Zájemci, prosím, pište přímo na mou adresu najman@za200.cz - Michal Najman, majitel
  • 8. 1. 2025
    Vážení zákazníci, dnes jsme v cca 3:15 přepojovali zahraniční konektivitu, výpadek byl cca 1-3 sekundy, přesně jak jsme plánovali. Michal Najman - majitel
  • 23. 12. 2024
    Všem našim zákazníkům přejeme pohodové vánoce a vše nejlepší v roce 2025. Michal Najman a tým techniků za200.cz ví­ce >

Návody a rady - GSM

Chci limit 100 Kč pro mé dítě - pomůžete mi?

Ano, přesně vám je tato služba určena. Můžete si nadefinovat více dětí a pro každé samostatně nastavit limit. Dokonce i pro váš domácí VOIP telefon (pokud máte)

Jak je to s daty?

Standartně jsou vyplá - NENÍ aktivní internet na den, takže se nemusíte bát, že nechtěným kliknutím zaplatíte balík (v zákaznické zóně si data pochopitelně můžete zapnout)

Jak je to s voláním na čísla 9xx? (erotické linky)

Tyto volání jsou zablokované a NELZE je odblokovat

Na jaké síti fungujete?

Fungujeme na síti Vodafone

Nejdou mi odchozí SMS.

Zkontrolujte v nastavení telefonu číslo střediska SMS zpráv. Mělo by být: +420

Nejdou mi data a mms

Nejspíše jsou špatně nastaveny služby v vašem telefonu. Použijte prosim nasledující odkaz pro zaslání konfigurační SMS. ZDE