Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-18 hod)
tel.: 605 215 179 podpora@za200.cz

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 4. 10. 2021
    Facebook má globální výpadek. Problémy jsou i s WhatsAppem a Messengerem
  • 15. 5. 2021
    Vážení zákazníci, máme i dobré zprávy - včera jsme doinstalovali všechny spony do první přípojky vedené v kanalizaci. Ještě bude nutné do spon nainstalovat chráničku, což bychom chtěli udělat vrámc...
  • 15. 5. 2021
    Vážení zákazníci, včera jsme byli napadeni DDOS útokem, který byl podle našich dodavatelů konektiity hodnocen jako "mimořádně brutální". Chtěl bych se Vám ještě jednou všem omluvit za způsobené vý... ví­ce >

Návody a rady - GSM

Chci limit 100 Kč pro mé dítě - pomůžete mi?

Ano, přesně vám je tato služba určena. Můžete si nadefinovat více dětí a pro každé samostatně nastavit limit. Dokonce i pro váš domácí VOIP telefon (pokud máte)

Jak je to s daty?

Standartně jsou vyplá - NENÍ aktivní internet na den, takže se nemusíte bát, že nechtěným kliknutím zaplatíte balík (v zákaznické zóně si data pochopitelně můžete zapnout)

Jak je to s voláním na čísla 9xx? (erotické linky)

Tyto volání jsou zablokované a NELZE je odblokovat

Na jaké síti fungujete?

Fungujeme na síti Vodafone

Nejdou mi odchozí SMS.

Zkontrolujte v nastavení telefonu číslo střediska SMS zpráv. Mělo by být: +420

Nejdou mi data a mms

Nejspíše jsou špatně nastaveny služby v vašem telefonu. Použijte prosim nasledující odkaz pro zaslání konfigurační SMS. ZDE