Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-18 hod)
tel.: 605 215 179 podpora@za200.cz

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 15. 5. 2021
    Vážení zákazníci, máme i dobré zprávy - včera jsme doinstalovali všechny spony do první přípojky vedené v kanalizaci. Ještě bude nutné do spon nainstalovat chráničku, což bychom chtěli udělat vrámc...
  • 15. 5. 2021
    Vážení zákazníci, včera jsme byli napadeni DDOS útokem, který byl podle našich dodavatelů konektiity hodnocen jako "mimořádně brutální". Chtěl bych se Vám ještě jednou všem omluvit za způsobené vý...
  • 14. 5. 2021
    VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCÍ OMLOUVÁME SE ZA AKTUÁLNÍ VÝPADKY INTERNETU. NA NAŠÍ SÍŤ JE PRÁVĚ MÍŘEN HACKERSKY UTOK, KTERÝ AKTUÁLNĚ ŘEŠÍME. ví­ce >

Návody a rady - GSM

Chci limit 100 Kč pro mé dítě - pomůžete mi?

Ano, přesně vám je tato služba určena. Můžete si nadefinovat více dětí a pro každé samostatně nastavit limit. Dokonce i pro váš domácí VOIP telefon (pokud máte)

Jak je to s daty?

Standartně jsou vyplá - NENÍ aktivní internet na den, takže se nemusíte bát, že nechtěným kliknutím zaplatíte balík (v zákaznické zóně si data pochopitelně můžete zapnout)

Jak je to s voláním na čísla 9xx? (erotické linky)

Tyto volání jsou zablokované a NELZE je odblokovat

Na jaké síti fungujete?

Fungujeme na síti Vodafone

Nejdou mi odchozí SMS.

Zkontrolujte v nastavení telefonu číslo střediska SMS zpráv. Mělo by být: +420

Nejdou mi data a mms

Nejspíše jsou špatně nastaveny služby v vašem telefonu. Použijte prosim nasledující odkaz pro zaslání konfigurační SMS. ZDE