Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
(pracovni dny 8-18 hod)
tel.: 605 215 179 podpora@za200.cz

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 30. 12. 2020
    Vážení zákazníci, od 1.1.2021 vstoupila v platnost novela telekomunikačního zákona a "téměř" jako každá novela našich zákonů nesmyslně pokřivuje vztahy mezi poskytovatelem a zákazníkem. Nařizuje ná...
  • 16. 3. 2020
    !!!!! Internet zdarma pro „naše klienty v první linii“ !!!!! Všichni naši zákaznící bojující v první linii bez ochranných prostředků (lékaři, hasiči, policisté, ale také prodavačky, lékarnice, …...
  • 16. 3. 2020
    Omlouváme se za občasnou nedostupnost naší zákaznické linky 605 215 179, jedná se o problém vyplývající z přetížení kapacit mobilních operátorů. Prosím pro komunikaci s námi používejte email podpor... ví­ce >

Návody a rady - GSM

Chci limit 100 Kč pro mé dítě - pomůžete mi?

Ano, přesně vám je tato služba určena. Můžete si nadefinovat více dětí a pro každé samostatně nastavit limit. Dokonce i pro váš domácí VOIP telefon (pokud máte)

Jak je to s daty?

Standartně jsou vyplá - NENÍ aktivní internet na den, takže se nemusíte bát, že nechtěným kliknutím zaplatíte balík (v zákaznické zóně si data pochopitelně můžete zapnout)

Jak je to s voláním na čísla 9xx? (erotické linky)

Tyto volání jsou zablokované a NELZE je odblokovat

Na jaké síti fungujete?

Fungujeme na síti Vodafone

Nejdou mi odchozí SMS.

Zkontrolujte v nastavení telefonu číslo střediska SMS zpráv. Mělo by být: +420

Nejdou mi data a mms

Nejspíše jsou špatně nastaveny služby v vašem telefonu. Použijte prosim nasledující odkaz pro zaslání konfigurační SMS. ZDE