Zákaznická zóna Zákaznická podpora,
Hlášení poruch
tel.: 605 215 179

Mapa pokrytí

Aktuality
  • 19.05.2017
    Spustili jsme novou IPTV - lepší TV (cena 200 Kč/měsíc, lepší kvalita služby - kodek H265 !!! ). Nabízíme měsíc zkušební provoz!!! Zájemci pište podpora@za200.cz :)
  • 27.04.2017
    Vážení zákazníci, od 1.5.2017 dochází ke změně cen za službu GSM Mobil - snížili jsme paušál, zjednodušili jsme ceny na volání v naší sítí a volání mimo - 0,5 a 0,99 Kč jak za SMS tak za minutu volání (bez DPH) - jo a jsou tam i minibalíčky dat :)
  • 14.12.2016
    Omlouváme se za výpadek naší infolinky (dnes cca 17:00 - 17:15) , nyní je již vše v pořádku. M. Najman více >

Návody a rady - GSM

Chci limit 100 Kč pro mé dítě - pomůžete mi?

Ano, přesně vám je tato služba určena. Můžete si nadefinovat více dětí a pro každé samostatně nastavit limit. Dokonce i pro váš domácí VOIP telefon (pokud máte)

Jak je to s daty?

Standartně jsou vyplá - NENÍ aktivní internet na den, takže se nemusíte bát, že nechtěným kliknutím zaplatíte balík (v zákaznické zóně si data pochopitelně můžete zapnout)

Jak je to s voláním na čísla 9xx? (erotické linky)

Tyto volání jsou zablokované a NELZE je odblokovat

Na jaké síti fungujete?

Fungujeme na síti Vodafone

Nejdou mi odchozí SMS.

Zkontrolujte v nastavení telefonu číslo střediska SMS zpráv. Mělo by být: +420

Nejdou mi data a mms

Nejspíše jsou špatně nastaveny služby v vašem telefonu. Použijte prosim nasledující odkaz pro zaslání konfigurační SMS. ZDE